thewildrose

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Dag 2: Sanningar om mig.

Av Elizabeth - 2 augusti 2013 09:15

¤ Jag har, sen jag var liten, haft radion på i sovrummet för jag inte kan sova i tystnad.

¤ Jag har Araknefobi (Spindelskräck)

¤ Jag samlar på drakar och har alltid varit fascinerad av dom.

¤ Jag tycker om Transformers och är lite småkär i bumblebee.

¤ Jag har en badanka i badrummet som egentligen, i hemlighet, är nåt helt annat.

¤ Jag har haft en hund som hade ADHD.

¤ Jag lider av OCD. Obsessive Coffee Disorder. (Besatt av kaffe)

¤ Jag älskar vita liljor!

¤ Jag dansade innan jag kunde gå, alltså sittandes på golvet och gunga.

¤ Jag har 6 tatueringar och alla står för nåt speciellt.

¤ Jag äter oftast lilla menyn på Mc donalds.

¤ När jag är ledsen brukar jag ta på mig högklackat och spela Skyrim.

¤ Jag lider av panikångest.

¤ Jag har ett bilintresse och blev retad för det när jag var liten, eftersom jag är en tjej.

¤ Jag har sökt utbildning som svetsare.

¤ Jag har spenderat alldeles för mycket tid på att spela och prata om Skyrim.

¤ Jag har druckit kaffe varje dag sen jag var ca 3 år.

¤ Jag började röka när jag var 11, och har försökt sluta många gånger med återfall.

¤ Jag har hoppat från tian, och landade på rumpan så jag inte kunde sitta på flera dagar.

¤ Jag har bilat genom Europa.

¤ Det var ett par år jag inte hade kontakt med min mamma alls, och idag är vi bästa vänner.

¤ Jag älskar hundar och har haft en rottweiler/schäfer, Cassie (rip 08) och har idag en Siberian Husky som heter Hector.

¤ Jag älskar att fotografera och har i perioder med mig kameran vart jag än går.

¤ När jag steker falukorv gör jag alltid små Pacmans.

¤ Jag bryr mig alltid lite för mycket vilket resulterar i att jag tar över känslor från personer.

¤ Jag tycker om att måla när jag inte mår bra, och jag målar oftast som bäst då.

¤ Jag har en knäskada sen jag blev sparkad av en häst, -06, när jag jobbade på ridskola.

¤ Jag har blivit övergiven mycket och fått flytta omkring en hel del.

¤ Jag tycker om inredning och har alltid visioner om hur det ska se ut.

¤ Jag mår bättre när jag tränar och har en förmåga att slita ut mig totalt.

¤ Jag är känslig för energi och känner av det så fort jag går in i ett rum.

¤ Mitt hår är självlockigt, och i grunden är jag gyllenblond.

¤ Jag har dålig självkänsla och behöver en del bekräftelse, vilket jag försöker jobba bort.

¤ Jag är fruktansvärt frispråkig!

¤ I Italien kallades jag för Miss Dolce.

¤ Jag är försiktig med vilka jag tar in i mitt liv, och folk kan skatta sig lyckliga om jag gjort det.

¤ Min favoritfärg är Lila.

¤ Jag älskar kläder, skor och väskor och har hur mycket som helst av det, men ändå har jag inget att ha på mig.

¤ Jag har en lista med saker jag vill göra innan jag dör.

¤ Jag har en leverfläck på rumpan.

¤ Många tycker att jag uttalar saker konstigt då jag kan bryta av i Eskilstuniska.

¤ Jag älskar Red Bull och skulle kunna dricka det för jämnan.

¤ Min idol är The Stig och när jag blir stor ska jag bli precis som honom.

¤ En av mina bästa minnen från när jag var barn, var när vi inte hade nån mjölk hemma och vi fick dricka cola till frukost.

¤ De flesta tycker att jag är bra med barn.

¤ När jag var liten var jag avundsjuk på de som var överviktiga, eftersom jag ville vara lika viktig som dom.

¤ Jag älskar vitlök och har det helst i allt jag äter.

¤ Min drömbil är Dodge viper acr-x.

¤ Jag har ett ärr på magen efter att ha blivit hotad med kniv.

¤ Jag har aldrig hoppat fallskärm, men jag har zoomat in jättefort på google maps.

¤ Jag får hicka när jag är övertrött.

¤ Jag älskar åska och brukar sitta ute och njuta av blixtarna.

¤ Min första riktiga konsert var med Bon Jovi 2013, och jag lever på konserten än idag.

¤ Jag älskar att skriva och har tonvis med papper där jag skrivit uppsatser, tankar eller musik.

¤ Mina favoritprogram är Jims värld, The Simpsons, Top Gear och Sex and the city.

¤ Jag har alltid blivit hjärtekrossad av pojkvänner, men dom har alltid ångrat sig när jag väl gått vidare.

¤ Jag har världens bästa vänner.

¤ Jag har jobbat i en blomaffär, men får inte mina egna blommor att överleva.

¤ Jag är en mästare på pannkakor och har eget recept på smeten.

¤ Jag har aldrig någonsin testat droger! 


//L

 
 
Ingen bild

Johnny

3 augusti 2013 14:02

You should make me some pancakes you will:D
Fin skrivit Lizzie!
Du är en fin vän och vi håller dig kär min vän=)
Ses ikväll;)

Elizabeth

3 augusti 2013 15:10

Tack vad go du är :D jag ska bjuda på pannkakor nån gång, det lovar jag! Vi ses sen :D kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth - 14 augusti 2013 01:15

Jag behöver inte lägga in särskilt många ord på denna eftersom jag lägger upp bilder.Men ja, det här är mitt hem.Jag har lagt ner mycket tid och själ för att det ska bli personligt och trivsamt.Jag hoppas ni tycker om det :)           ...

Av Elizabeth - 13 augusti 2013 08:15


Den här veckan har haft både bra minnen och dåliga.Jag började veckan med att bli våldgästad av mitt gäng Cookie, The thing,Robban & Timmy.En liten söt tjej vid namn Kajsa följde också med.Så vi spelade Little Big Planet, vilket är ett barnspel men å...

Av Elizabeth - 12 augusti 2013 08:45


I min handväska finns det:NyklarPlånbokLaktostabletterAlmanackaPenna&ett schema.Hittade en bajspåse efter att jag tog bilden också :)   ...

Av Elizabeth - 10 augusti 2013 00:45


Det här hade jag på mig idag.En randig grå/svart tröja, med svarta jeans och klackar till.Ibland måste man få känna sig extra snygg ;)Bilträff dårå!   ...

Av Elizabeth - 8 augusti 2013 19:30


För att ni ska förstå ögonblicket, måste jag skriva historien först.Han var en bra kille. Vi inledde ett förhållande, och han visade dagligen vad han kände för mig.Vi flyttade ihop, och några månader senare var vi förlovade.Jag märkte mer och mer att...

Ovido - Quiz & Flashcards